المان های قالب

المان پست ها - ماسونری

موتور-وسپا-2

وسپا، زنبورک طلایی

تولیدکننده وسپا بعد از دیدن آن گفت: !Sembra una vespa، یعنی این که شبیه زنبوره! چون موتور سیکلت صدای زنبور می‌داد! البته موتور سیکلت وسپا دیگر صدا نداد اما نام وسپا روی آن ماند. چون وسپا در زبان ایتالیایی به معنی زنبور است! زنبور قصه ما به سرعت محبوب شد و به سرتاسر جهان سفر کرد.

کارخانه پیاجیو بعد از جنگ، با کمک متفقین دوباره بازسازی و سرحال شد. اما مانند بسیاری از تولیدکننده‌های هواپیما، به آنها اجازه داد نشد تا فعالیتشان را در زمینه صنایع هوایی ادامه بدهند. مدیر کارخانه پیاجیو هم متوجه شد که بعد از جنگ اوضاع اقتصادی نامناسب است و مردم نیاز دارند تا ارزان‌تر جابجا شوند. پس از فرصت استفاده کرد و وارد دنیای موتورسیکلت شد و حالا وسپا یکی از بهترین برند های موتور سیکلت در جهان است!

unnamed (1)

تاریخچه موتورسیکلت

تاریخچه موتورسیکلت

موتورسیکلت یک وسیله دو چرخ است که با یک پیشرانه تامین کننده نیروی محرکه بعنوان یک وسیله نقلیه ارزان قیمت و بسیار پر کاربرد در بسیاری از نقاط جهان مورد استفاده قرارمیگیرد. شاید بتوان آن را دو چرخه ای نامید که تنها درمکانیسم حرکتی توسعه یافته است. اولین ایده ساخت یک وسیله موتوری دوچرخ واحتمالا اولین موتور سیکلت توسط دوسازنده آلمانی ” گاتلیب دایملر ” و” ویلهلم میباخ ” در شهر بدکانسات (شهری که از سال ۱۹۰۵ بخشی از اشتوتگارت شد) در سال ۱۸۸۵ عملی واجرا شد.

وسیله ای که ساخته شد در واقع همان دوچرخه موتور دار بود که بامواد نفتی تغذیه می شد. بدنه آن ازچوب بود و چرخهایی که در آن استفاده شده بود ترکیبی از اسپوکهای چوبی با تسمه های فلزی وشخصاً یک شاسی ” بون کرشر” بود که درکنار پیشرانه تک سیلندر اتوسیکل و یک کاربراتور تلمبه ای این وسیله نقلیه ابتدایی موتوری را ارائه می کرد. سازندگان این اختراع خود را ” Reitwagen ” (یعنی خودروی سواری) نام نهادند. هدف اولیه آنها طراحی یک فرم رسمی نقلیه نبود بلکه تمام کار و تلاش آنها بر طراحی یک حمل کننده موتور متمرکز بود.

ماکت موتور ساخته شده توسط دایملر و مایباخ

المان های قالب

وبلاگ پیشفرض

وسپا، زنبورک طلایی

تولیدکننده وسپا بعد از دیدن آن گفت: !Sembra una vespa، یعنی این که شبیه زنبوره! چون موتور سیکلت صدای زنبور می‌داد! البته موتور سیکلت وسپا دیگر صدا نداد اما نام وسپا روی آن ماند. چون وسپا در زبان ایتالیایی به معنی زنبور است! زنبور قصه ما به سرعت محبوب شد و به سرتاسر جهان سفر کرد.

کارخانه پیاجیو بعد از جنگ، با کمک متفقین دوباره بازسازی و سرحال شد. اما مانند بسیاری از تولیدکننده‌های هواپیما، به آنها اجازه داد نشد تا فعالیتشان را در زمینه صنایع هوایی ادامه بدهند. مدیر کارخانه پیاجیو هم متوجه شد که بعد از جنگ اوضاع اقتصادی نامناسب است و مردم نیاز دارند تا ارزان‌تر جابجا شوند. پس از فرصت استفاده کرد و وارد دنیای موتورسیکلت شد و حالا وسپا یکی از بهترین برند های موتور سیکلت در جهان است!

تاریخچه موتورسیکلت

تاریخچه موتورسیکلت

موتورسیکلت یک وسیله دو چرخ است که با یک پیشرانه تامین کننده نیروی محرکه بعنوان یک وسیله نقلیه ارزان قیمت و بسیار پر کاربرد در بسیاری از نقاط جهان مورد استفاده قرارمیگیرد. شاید بتوان آن را دو چرخه ای نامید که تنها درمکانیسم حرکتی توسعه یافته است. اولین ایده ساخت یک وسیله موتوری دوچرخ واحتمالا اولین موتور سیکلت توسط دوسازنده آلمانی ” گاتلیب دایملر ” و” ویلهلم میباخ ” در شهر بدکانسات (شهری که از سال ۱۹۰۵ بخشی از اشتوتگارت شد) در سال ۱۸۸۵ عملی واجرا شد.

وسیله ای که ساخته شد در واقع همان دوچرخه موتور دار بود که بامواد نفتی تغذیه می شد. بدنه آن ازچوب بود و چرخهایی که در آن استفاده شده بود ترکیبی از اسپوکهای چوبی با تسمه های فلزی وشخصاً یک شاسی ” بون کرشر” بود که درکنار پیشرانه تک سیلندر اتوسیکل و یک کاربراتور تلمبه ای این وسیله نقلیه ابتدایی موتوری را ارائه می کرد. سازندگان این اختراع خود را ” Reitwagen ” (یعنی خودروی سواری) نام نهادند. هدف اولیه آنها طراحی یک فرم رسمی نقلیه نبود بلکه تمام کار و تلاش آنها بر طراحی یک حمل کننده موتور متمرکز بود.

ماکت موتور ساخته شده توسط دایملر و مایباخ

المان های قالب

وبلاگ به همراه تصویر کوچک

وسپا، زنبورک طلایی

تولیدکننده وسپا بعد از دیدن آن گفت: !Sembra una vespa، یعنی این که شبیه زنبوره! چون موتور سیکلت صدای زنبور می‌داد! البته موتور سیکلت وسپا دیگر صدا نداد اما نام وسپا روی آن ماند. چون وسپا در زبان ایتالیایی به معنی زنبور است! زنبور قصه ما به سرعت محبوب شد و به سرتاسر جهان سفر کرد.

کارخانه پیاجیو بعد از جنگ، با کمک متفقین دوباره بازسازی و سرحال شد. اما مانند بسیاری از تولیدکننده‌های هواپیما، به آنها اجازه داد نشد تا فعالیتشان را در زمینه صنایع هوایی ادامه بدهند. مدیر کارخانه پیاجیو هم متوجه شد که بعد از جنگ اوضاع اقتصادی نامناسب است و مردم نیاز دارند تا ارزان‌تر جابجا شوند. پس از فرصت استفاده کرد و وارد دنیای موتورسیکلت شد و حالا وسپا یکی از بهترین برند های موتور سیکلت در جهان است!

تاریخچه موتورسیکلت

تاریخچه موتورسیکلت

موتورسیکلت یک وسیله دو چرخ است که با یک پیشرانه تامین کننده نیروی محرکه بعنوان یک وسیله نقلیه ارزان قیمت و بسیار پر کاربرد در بسیاری از نقاط جهان مورد استفاده قرارمیگیرد. شاید بتوان آن را دو چرخه ای نامید که تنها درمکانیسم حرکتی توسعه یافته است. اولین ایده ساخت یک وسیله موتوری دوچرخ واحتمالا اولین موتور سیکلت توسط دوسازنده آلمانی ” گاتلیب دایملر ” و” ویلهلم میباخ ” در شهر بدکانسات (شهری که از سال ۱۹۰۵ بخشی از اشتوتگارت شد) در سال ۱۸۸۵ عملی واجرا شد.

وسیله ای که ساخته شد در واقع همان دوچرخه موتور دار بود که بامواد نفتی تغذیه می شد. بدنه آن ازچوب بود و چرخهایی که در آن استفاده شده بود ترکیبی از اسپوکهای چوبی با تسمه های فلزی وشخصاً یک شاسی ” بون کرشر” بود که درکنار پیشرانه تک سیلندر اتوسیکل و یک کاربراتور تلمبه ای این وسیله نقلیه ابتدایی موتوری را ارائه می کرد. سازندگان این اختراع خود را ” Reitwagen ” (یعنی خودروی سواری) نام نهادند. هدف اولیه آنها طراحی یک فرم رسمی نقلیه نبود بلکه تمام کار و تلاش آنها بر طراحی یک حمل کننده موتور متمرکز بود.

ماکت موتور ساخته شده توسط دایملر و مایباخ

المان های قالب

وبلاگ شطرنجی

وسپا، زنبورک طلایی

تولیدکننده وسپا بعد از دیدن آن گفت: !Sembra una vespa، یعنی این که شبیه زنبوره! چون موتور سیکلت صدای زنبور می‌داد! البته موتور سیکلت وسپا دیگر صدا نداد اما نام وسپا روی آن ماند. چون وسپا در زبان ایتالیایی به معنی زنبور است! زنبور قصه ما به سرعت محبوب شد و به سرتاسر جهان سفر کرد.

کارخانه پیاجیو بعد از جنگ، با کمک متفقین دوباره بازسازی و سرحال شد. اما مانند بسیاری از تولیدکننده‌های هواپیما، به آنها اجازه داد نشد تا فعالیتشان را در زمینه صنایع هوایی ادامه بدهند. مدیر کارخانه پیاجیو هم متوجه شد که بعد از جنگ اوضاع اقتصادی نامناسب است و مردم نیاز دارند تا ارزان‌تر جابجا شوند. پس از فرصت استفاده کرد و وارد دنیای موتورسیکلت شد و حالا وسپا یکی از بهترین برند های موتور سیکلت در جهان است!

تاریخچه موتورسیکلت

تاریخچه موتورسیکلت

موتورسیکلت یک وسیله دو چرخ است که با یک پیشرانه تامین کننده نیروی محرکه بعنوان یک وسیله نقلیه ارزان قیمت و بسیار پر کاربرد در بسیاری از نقاط جهان مورد استفاده قرارمیگیرد. شاید بتوان آن را دو چرخه ای نامید که تنها درمکانیسم حرکتی توسعه یافته است. اولین ایده ساخت یک وسیله موتوری دوچرخ واحتمالا اولین موتور سیکلت توسط دوسازنده آلمانی ” گاتلیب دایملر ” و” ویلهلم میباخ ” در شهر بدکانسات (شهری که از سال ۱۹۰۵ بخشی از اشتوتگارت شد) در سال ۱۸۸۵ عملی واجرا شد.

وسیله ای که ساخته شد در واقع همان دوچرخه موتور دار بود که بامواد نفتی تغذیه می شد. بدنه آن ازچوب بود و چرخهایی که در آن استفاده شده بود ترکیبی از اسپوکهای چوبی با تسمه های فلزی وشخصاً یک شاسی ” بون کرشر” بود که درکنار پیشرانه تک سیلندر اتوسیکل و یک کاربراتور تلمبه ای این وسیله نقلیه ابتدایی موتوری را ارائه می کرد. سازندگان این اختراع خود را ” Reitwagen ” (یعنی خودروی سواری) نام نهادند. هدف اولیه آنها طراحی یک فرم رسمی نقلیه نبود بلکه تمام کار و تلاش آنها بر طراحی یک حمل کننده موتور متمرکز بود.

ماکت موتور ساخته شده توسط دایملر و مایباخ

المان های قالب

وبلاگ چندگانه

انواع موتورسیکلت

وسپا، زنبورک طلایی

تولیدکننده وسپا بعد از دیدن آن گفت: !Sembra una vespa، یعنی این که شبیه زنبوره! چون موتور سیکلت صدای زنبور می‌داد! البته موتور سیکلت وسپا دیگر صدا نداد اما نام وسپا روی آن ماند. چون وسپا در زبان ایتالیایی به معنی زنبور است! زنبور قصه ما به سرعت محبوب شد و به سرتاسر جهان سفر کرد.

کارخانه پیاجیو بعد از جنگ، با کمک متفقین دوباره بازسازی و سرحال شد. اما مانند بسیاری از تولیدکننده‌های هواپیما، به آنها اجازه داد نشد تا فعالیتشان را در زمینه صنایع هوایی ادامه بدهند. مدیر کارخانه پیاجیو هم متوجه شد که بعد از جنگ اوضاع اقتصادی نامناسب است و مردم نیاز دارند تا ارزان‌تر جابجا شوند. پس از فرصت استفاده کرد و وارد دنیای موتورسیکلت شد و حالا وسپا یکی از بهترین برند های موتور سیکلت در جهان است!

سایر

تاریخچه موتورسیکلت

تاریخچه موتورسیکلت

موتورسیکلت یک وسیله دو چرخ است که با یک پیشرانه تامین کننده نیروی محرکه بعنوان یک وسیله نقلیه ارزان قیمت و بسیار پر کاربرد در بسیاری از نقاط جهان مورد استفاده قرارمیگیرد. شاید بتوان آن را دو چرخه ای نامید که تنها درمکانیسم حرکتی توسعه یافته است. اولین ایده ساخت یک وسیله موتوری دوچرخ واحتمالا اولین موتور سیکلت توسط دوسازنده آلمانی ” گاتلیب دایملر ” و” ویلهلم میباخ ” در شهر بدکانسات (شهری که از سال ۱۹۰۵ بخشی از اشتوتگارت شد) در سال ۱۸۸۵ عملی واجرا شد.

وسیله ای که ساخته شد در واقع همان دوچرخه موتور دار بود که بامواد نفتی تغذیه می شد. بدنه آن ازچوب بود و چرخهایی که در آن استفاده شده بود ترکیبی از اسپوکهای چوبی با تسمه های فلزی وشخصاً یک شاسی ” بون کرشر” بود که درکنار پیشرانه تک سیلندر اتوسیکل و یک کاربراتور تلمبه ای این وسیله نقلیه ابتدایی موتوری را ارائه می کرد. سازندگان این اختراع خود را ” Reitwagen ” (یعنی خودروی سواری) نام نهادند. هدف اولیه آنها طراحی یک فرم رسمی نقلیه نبود بلکه تمام کار و تلاش آنها بر طراحی یک حمل کننده موتور متمرکز بود.

ماکت موتور ساخته شده توسط دایملر و مایباخ

المان های قالب

کاروسل در پست